af | feb 3, 2016 |

Untitled2Kirsten Hjerrild Nielsen er uddannet datalog fra Aarhus Universitet i marts 1983 og arbejder som chef for anvendt IT og udvikling på Aalborg Universitet. Kirsten er en erfaren datalog, der i over 30 år har arbejdet med IT og digitalisering. Hun har arbejdet i private og offentlige organisationer, indenfor uddannelse, økonomi, telecom og sundhedsvæsen. Hun har store kompetencer inden for vitale aspekter af teknologi, organisation og strategi, og arbejder både med projekter og life cycle management. Det meste af Kirstens arbejdserfaring har hun fået i Danmark, men hun har også arbejdet i USA, hvor hun var udstationeret. Kirsten er tilknyttet censorkorps for ingeniører, dataloger og ledelse. I hendes unge dage dyrkede hun volleyball på eliteniveau, nu dyrker hun mountainbike på motionistplan. Privat er hun gift og har 3 børn, som alle er flyttet hjemmefra.

Peder chr.Peder Christian Nørgaard er uddannet cand.scient. fra Aarhus Universitet i 1980, og arbejder som programmør hos Scandiatransplant. Peder Christian har mere end 30 års erfaring inden for computerteknologi og har bl.a. arbejdet hos Aarhus Universitet, Erisccon og Actua.