Datalogbrevet

af | feb 9, 2015 | 0 Kommentarer

Datalogbrevet udkommer i et oplag på ca. 800, og rundsendes til alle medlemmer af Datalogforeningen. Det er på nuværende tidspunkt muligt for vores medlemmer at vælge om de fortsat vil have brevet på papir med posten eller blot ønsker brevet pr. e-mail eller evt. begge dele. Dog gør vi opmærksom på, at brevet inden årets udløb udelukkende vil blive sendt pr. e-mail.

Brevet indeholder indkaldelser til falige aftener og stormøde, samt diverse indlæg af interesse for foreningens medlemmer.

Foreningens bestyrelse varetager det redaktionelle arbejde i forbindelse med brevet.

Har du ideer til artikler, forslag til emner vi skal tage op, indhold til brevet eller blot generelt ris eller ros til brevet og/eller redaktionen, så send en mail til bestyrelsen bestyrelse@datalogforeningen.dk.