tidslinjeDatalogiforeningen

Næste faglig aften finder sted onsdag den 2. marts kl. 19:30, hvor vi får besøg af studerende fra Datalogi og IT. To grupper af hver fire studerende har i kurset formskiftende grænseflader (Shape Changing Interfaces) undersøgt, hvordan formskift kan ligge til grund for nye interaktionsmuligheder og funktioner. De to grupper har udarbejdet nogle prototyper, som hver især undersøger en mulig anvendelse af formskift. I forbindelse med kurset blev der skrevet en artikel om hver af de to gruppers arbejde, som er blevet accepteret til Tangible Embedded and Embodied Interactions 2016 (TEI’16) konferencen i februar. De to grupper vil præsentere deres arbejde og oplevelse på konferencen. Efterfølgende vil der være mulighed for at udforske de producerede prototyper hands-on.

Læs mere på: www.tei-conf.org/16/

Oplægsholdere: Jacob Schnedler, Stefan Pedersen, Frederik Jakobsen, Nikolai Øllegaard, Josephine Thomsen, Christian Lorentzen, Jonas Techen og Lasse Leegård.

Tid og sted:
2. marts 2016 kl. 19:30 i Store Auditorium (lokale 5510-103) INCUBA, Katrinebjerg, Åbogade 15, 8200 Aarhus N