Om os

Datalogforeningen er en faglig forening for dataloger, datalogistuderende og andre med en videregående uddannelse inden for datalogi. Hovedparten af foreningens medlemmer er dataloger uddannet i Aarhus, men der er også medlemmer fra andre uddannelsesinstitutioner. Foreningen er en af de største alumneforeninger ved Aarhus Universitet.

Medlemmerne bliver løbende holdt orienteret via flere medier: denne hjemmeside, Datalogbrevet, som typisk udgives 5-6 gange om året, samt foreningens LinkedIn-gruppe og Facebook-gruppe.

Foreningen har flere arbejdsgrupper, som sikrer, at der bliver holdt faglige aftener (foredrag) nogle gange om året samt at der afholdes et årligt stormøde for alle medlemmer. Læs mere om Datalogforeningen i denne brochure.

Datalogforeningen kan kontaktes via e-mail på df@datalogforeningen.dk.